Неділя, 19.11.2017, 20:45
Вітаю Вас Гість | RSS

РМО вчителів іноземної мови

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Лютий » 5 » Викладання Англійської мови у 1 класі
00:35
Викладання Англійської мови у 1 класі

Відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011р. № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» у перших класах загальноосвітніх шкіл у 2012-2013 н.р. вводиться новий предмет – англійська мова.

Маленьким допитливим першокласникам цього року довелось зустрітись і познайомитись не лише з шкільними партами, дошкою, підручниками і вчителькою, а ще й з новою, для них чудернацькою, але водночас, цікавою та іншою мовою. Нещодавній світ іграшок урізноманітнився шкільним приладдям, яке інколи теж можна використати, як іграшкові засоби. Добре, що у класній кімнаті є ігровий куточок, де можна стрибати, танцювати і навіть сісти додолу на килим, якщо виникла потреба, адже світ маленької дитини далеко заходить за межі стін класної кімнати.

Працюючи з дітьми першого класу я намагаюсь досліджувати  і розуміти психологію учня, його внутрішній світ, інтереси і захоплення, бути обізнаною у фізіологічних властивостях шестирічної дитини. Створення позитивної мотивації лягає в основу підготовки до уроку і його проведення. Враховуючи, що продуктивний термін роботи учня першого класу сягає п’ятнадцяти хвилин,  саме цей час використовую для ознайомлення учнів з новими словами і висловами. Решту часу  присвячую іграм, пісням, рухливим вправам, розфарбуванню. Дитина перебуває в постійному розвитку – кожна клітина мозку, кожна судина росте і робиться міцнішою. Тому на уроці треба дати можливість працювати кожному органу чуття.  

Якщо ми вивчаємо тему «Я, моя сім’я і друзі», то учні дивляться на зображення членів родини, повторюють слова за вчителем, можуть взяти в руки створені макети стилізованої родини і провести міні-діалог, вітаючись і прощаючись, слухати мову вчителя і співати разом  вже знайомі слова і речення.  При вивченні теми «Школа» першокласники ознайомлюються з назвами шкільних речей і вчаться виконувати такі дії: показувати, віддавати, збирати, знаходити, з’ясовувати, що зникло, а що змінило місце розташування. Вивчаючи тему «Свята і традиції», я знайомлю учнів зі звичаями Англії, проводжу заочну подорож, відкриваю світ нових казкових персонажів і зацікавлюю дітей створенням вітальних листівок і  подарунків. Діти граються ляльками: дівчатка беруть ляльку-дівчинку, а хлопці – ляльку-хлопчика і, тримаючи іграшки, маніпулюючи ними, промовляють фрази привітання, запитують одне в одного, як справи. Створені макети з надрукованими реченнями допомагають маленьким винахідливим учням, дивлячись на довжину слів і речень, здогадатися, що слід казати. А якщо забулось, то вчитель завжди приходить на допомогу. «Чарівний мішечок», який я використовую, як приладдя для ігор, заховав знайомі речі. Тож новоспечений Санта Клаус на дотик визначає і називає їх. А за мить дістає річ з мішечка, щоб пересвідчитись, чи вгадав.

Любов до тварин, догляд за ними, допомогу братам меншим допомагає розвивати вивчення теми «Тварини». Учні, видаючи себе за ту чи іншу тварину, ходять або стрибають, або навіть повзають по класу, промовляючи англійські вислови, тож вчителю інколи слід переривати чудову гру, щоб нагадати маленьким «англійцям», що вони насправді у класі, на уроці англійської мови. І за мить веселі дітлахи вже перебирають картинки, шукаючи, хто з відомих звірів живе у лісі, а хто є свійською твариною і живе поруч з людиною. І, нарешті, тема «Дозвілля», найбільш улюблена дітьми, оскільки знайомі іграшки, які вдома чекають на учня, а інколи так і просяться з собою в портфель до школи, вже називаються по-англійськи. А що найголовніше – ніхто не забороняє ними гратися, а, навпаки, радять приносити на урок і саджати на парту біля себе.

Вивчення цифр на уроці англійської мови співпадає з вивченням математики. Іноді  окрім власного приладдя я використовую таблички цифр вчителів-початківців, щоб цифри здавались ріднішими, бо математика - майже щодня, а англійська мова – один раз на тиждень. Тому саме ознайомлення з англійськими словами, що означають цифри, тренує і закріплює знання, отримані на уроках математики. Малювання цифри у повітрі «чарівною палицею», рахування пальців рук, розкладання карточок з цифрами по кольорах, малювання цифр і їх розфарбування – далеко неповний перелік усіх варіантів навчальної гри, яку можна застосовувати на уроках.

Наближається другий семестр. Першокласники вже чекають на знайомство з буквами англійського алфавіту. Це зараз вони їх впізнають по карточках, шукають різницю і спільні риси з українськими буквами. Вони такі далекі від рекомендацій вчителям англійської мови у 1 класі, де написано: «І півріччя закінчується засвоєнням усієї звукової системи мови і комунікативних одиниць, зумовлених тематикою ситуативного спілкування особистісної сфери. У ІІ півріччі продовжується формування мовленнєвих вмінь за темами публічної та освітньої сфер спілкування з основним акцентом на вивченні звуко-буквених співвідношень».  А я вже приготувала кубики з англійськими буквами, магнітні букви, м’ячики з написаними буквами і безліч ілюстрацій, де букви «сховались» чи «загубились». Перший рік навчання дитини формує її подальший настрій, інтерес і любов до предмету. Вчитель готує ґрунт  і дбайливо сіє насіння, щоб сходи і врожай учнівських знань були багатими і щедрими.

(Бехтер Т.В. вчитель іноземної мови Подільської ЗОШ І-ІІст. )

Переглядів: 184 | Додав: тата | Рейтинг: 0.0/0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Друзі сайту